Yöllistä kramppia pohkeessa

Hei,
Minulle laitettiin vasempaan polveen tekonivel syyskuussa 2023, parantumiseen meni noin 3kk. Halusin oikean polven leikkauksen mahdollisimman pian ja se tehtiin juuri ennen joulua 2023.
Toipuminen eteni alussa hyvin. 2vko operaatiosta alkoivat yölliset krampit pohkeessa. Niitä on ollut nyt 5vko, ne alkavat noin tunti siitä kun käyn nukkumaan ja niitä tulee noin tunnin välein. Jos pystyisin olemaan selällään operoitu jalka suorana niin niitä olisi vähemmän. Jos käännyn kyljelle niin kramppi alkaa kehittyä varsin nopeasti. Krampissa jalka on nikn kipeä että siihen ei oikein voisi koskea, kun jalan saa oikaistua niin kramppi helpottaa.
Opiastit sai jätettyä 3vko kohdalla, nyt Panadol ja Etoricoxib vielä jatkuu. Olen ollut jo kahdesti yhteydessä Coxaan, ohjeita tullut mutta ei oikein vastausta mistä kyse.
Oletteko kokeneet vastaavaa jatkuvaa kramppaamaista ja jos olette niin miten saitte olon siedettäväksi?

Hei
Minulle polviin tekonivelet jo 10 v sitten. Krampit tuttuja ja ainakin minulle löytynyt hyvin tehoava apu. Kaukis pelien jälkeen ja sekä muulloinkin kun paljon hikoillut niin iltapalaksi ruisleipää ja paljon suolakurkkua. Ja suolakurkku ( 10 viipaletta) tuntuu auttavan jos kramppi jo alkanut, 10…15 min niin pystyy taas nukkumaan.
T. Seppo