Missä linkki pääsivulta?

Minulla on näköjään vanha linkki kirjanmerkissä, ja kun napsautan sitä tulee ilmoitus:
“etsimääsi sivua ei löytynyt” ja linkki “palaa eusivulle”. Etusivultapa ei löydykään linkkiä tänne. Yritin käydä läpi kaikki valikot (ja tiirailla alakohtaa “virtuaalinen toiminta”). Ei missään.
Hakukone löysi.

Ja sitten Discourselogiikkaa (???):

(miksi ihmeessä asetuksella “valitse alue” ei saanut otetuksi kuvakaappausta)

Hei
pahoittelut, linkkiä ei tosiaan löydy nivel.fi sivuilta, tulemme lisäämään sen sinne. Kysymykseesi kuvakaappauksesta en osaa vastata, palaamme siihen. Nivelklubin osoite on Nivelklubi - Suomen Nivelyhdistys ry

Hei @Laura_vm60!
Mitä jäit miettimään Discoursen logiikan suhteen?

Kuvankaappaukseen saattaa vaikuttaa siihen käyttämäsi työkalu, kaikilla selaimilla tämä ei toimi yhtä kätevästi.

Nivelklubi on lisätty Suomen nivelyhdistyksen sivulle. Löytyy nyt sivuston alapalkista sekä Toiminta -Virtuaalinen toiminta - tekstilinkki.

No tuota että tämä aihe (jossa ihmettelen puuttuvaa linkkiä) olisi “samantapainen” kuin aihe “Musiikki kivun lievittäjänä”. Ellei “suomea osaamaton” foorumisofta sitten pitänyt sanoja “linkki” ja “musiikki” samankaltaisina.

Joku tempputauti sillä kuvakaappauksella näköjään oli (selain Chromium Ubuntu Linux 20.04:n päällä), koska nyt kun kokeilin, se toimi kuten piti.

Ceterum censeo [muuten, olen sitä mieltä] että Discourse on karmea. Olen tapellut sen kanssa eräällä toisella sivustolla, ja vastaan tuli mm. pahoja esteettömyysongelmia yms. Täällä on vielä sen verran vähän tavaraa, että se ei näytä “parhaita puoliaan” ja esim. se että pikästä ketjusta puuttuu sivutus + lataus alkaa takuta + sivusto vie koneen kaikki resurssit ja vähän päälle ei tule vastaan.