Leikkauksesta toipumista

Hei.
Tarttee sanoa, että lonkan tekonivelleikkaus (josta tänään melkein 6 viikkoa) on palauttanut uskoni normaaliin, kivuttomaan olotilaan. Kävely on taas mukavaa, autossa istuminen reissun päällä onnistuu ilman jatkuvia taukoja, mökillä vesipaljuun ei tartte mennä sukeltamalla ja ehkä tärkein: nukun yöni ilman jatkuvaa heräilyä kipuun.
Eli elämä hymyilee.

Toivottavasti myös teillä muilla :wink:

Hyvää ja iloista syksyä kaikille :ear_of_rice::fallen_leaf:
P.S. kertokaa muutkin lonkkaleikatut kuulumisia!

3 tykkäystä

Onneksi olkoon, ihana kuulla, että elämä taas hymyilee. Minulle viime vuosi oli elämäni pahin, tuntuu, etten neljään kuukauteen nukkunut. Lonkkaleikkaus toi minullekin avun ja palautti liikuntakyvyn. Nyt jonotan olkapään leikkaukseen, mutta kivut eivät ole läheskään sellaiset kuin viime vuonna. Johtuu varmaan siitä, ettei käsillä tartte kävellä kuin ehkä sirkuksessa! Hyvää syksyn jatkoa!

1 tykkäys

Muistan nuo tunnelmat vaikka niistä on jo vuosia, molemmat lonkat leikattiin 2008. Hyvin pelaavat edelleen!

2 tykkäystä

Moi, olen 55v mies, lonkassa(molemmissa) havaittu muutoksia jo v.2014. Siitä asti kuitenkin pärjäillyt kohtuullisesti kunnes vuosi sitten vasen lonkka alkoi olla sellainen ettei enää pärjää…olin siis venyttänyt leikkaukseen menoa melko pitkään, päällimmäisenä syynä kohtuullinen pelko ko. operaatiota kohtaan.
Nyt 11 päivää leikkauksen jälkeen voin todellakin sanoa että tuntuu hyvältä ja elämä alkaa taas olla mukavaa…säryt poissa jne.
Itse todella pelkäsin tuota leikkausta mutta kyllä kannatti ja pelko oli turhaa.
Oikein hyvää syksyä kaikille!:slightly_smiling_face:

3 tykkäystä

Kiitos samoin sinulle :orange_heart:

Kiitos samoin. Nautitaan syysväreistä :orange_heart::brown_heart::yellow_heart: